چرا اکثر برندها از شعر و ترانه برای تبلیغ استفاده می‌کنند؟

چرا اکثر برندها از شعر و ترانه برای تبلیغ استفاده می‌کنند؟

دلنوشته های شعرساز

دلنوشته های شعرساز

سال‌هاست که در رادیو و تلویزیون و کلیه‌ی رسانه‌های صوتی و تصویری برندها اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات خود بر پایه‌ی یک ترانه یا شعر می‌کنند برخی از این ترانه‌ها بدلیل زیبایی وزن، موضوع و بندها و ابیات، در اذهان مردم ماندگار شده‌اند و برخی به دلیل ضعف در یادگیری به فراموشی سپرده شده. ایرانی و خارجی هم ندارد در سراسر دنیا استفاده از شعر سبب ماندگار شدن شعار تبلیغاتی یک محصول یا خدمت شده از مواد شوینده، تنقلات و لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا…. شعر آنقدر قدرتمند است که به سادگی می‌تواند ورد زبان مخاطبین شود. کوچک و بزرگ هم ندارد چیزی که بر پایه‌ی وزن و موسیقی و ریتم سوار شود تا ابد در یادها خواهند ماند. از همان “اسمم بابا برقیه” تا… هزاران موضوع تبلیغاتی دیگر نشان از اهمیت استفاده از شعر و ترانه در مقوله‌ی تبلیغات دارد. اما آنچه که ماندگارترست پرداخت دقیق موضوع، زیبایی، روانی، موسیقی و وزن ترانه‌ها و اشعارست که متاسفانه برخی برندها از آن غافل‌اند و این مهم را با هر ادبیات و سبک و سیاقی دنبال می‌کنند در حالی‌که برای تبلیغات موثر بر پایه‌ی شعر بایستی از ادبیات صحیح استفاده شود وگرنه چسباندن چند واژه‌ی نامانوس، زیبایی و ماندگاری تاثیرگذاری را در اذهان رقم نخواهد زد.

در شعرساز با یک تیم قدرتمند ادبی هنری به این مهم خواهیم پرداخت و در کنار تمام برندهای موفق و آژانس‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیون می‌مانیم تا بهترین، موثرترین و ماندگارترین اثر موزون و ریتمیک تبلیغاتی را برای شما بسازیم.

3 دیدگاه ها

  1. dunro.com گفت:

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای
    من مشکل داشت.ممنون

  2. titangame.ir گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  3. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

error: Alert: Content is protected !!