چرا اکثر برندها از شعر و ترانه برای تبلیغ استفاده می‌کنند؟

چرا اکثر برندها از شعر و ترانه برای تبلیغ استفاده می‌کنند؟

دلنوشته های شعرساز

دلنوشته های شعرساز

شعرساز

سال‌هاست که در رادیو و تلویزیون و کلیه‌ی رسانه‌های صوتی و تصویری برندها اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات خود بر پایه‌ی یک ترانه یا شعر می‌کنند برخی از این ترانه‌ها بدلیل زیبایی وزن، موضوع و بندها و ابیات، در اذهان مردم ماندگار شده‌اند و برخی به دلیل ضعف در یادگیری به فراموشی سپرده شده. ایرانی و خارجی هم ندارد در سراسر دنیا استفاده از شعر سبب ماندگار شدن شعار تبلیغاتی یک محصول یا خدمت شده از مواد شوینده، تنقلات...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dunro.com
3 سال قبل

سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای
من مشکل داشت.ممنون

titangame.ir
3 سال قبل

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

چرخ فروشگاهی
3 سال قبل

سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x